середу, 1 березня 2017 р.

Читопис: книжковий виклик - весна 2017

Вирішила і я пограти у весняне бінго, що організовує одна з книжкових інтернет-крамниць. Отже 25 тематичних завдань - 25 книжок протягом трьох весняних місяців. Думаю, впораюся.

Вирішальним моментом в ухваленні рішення грати у мене було те, що я маю чудову нагоду водночас вполювати кількох зайців:

1. Перечитати 25 книг з тієї купи, що стоїть придбана раніше. І, відповідно, до травня (до Книжкового Арсеналу) більше книжок купувати.

2. Написати 25 відгуків. Зазвичай я пишу відгуки лише на малу частку прочитаних книжок, а зараз доведеться не лінуватися  Відгуки писатиму одразу після прочитання. 

3. Створити для себе виклик. Боже, а я ж у житті тільки те й роблю, що виходжу із зони комфорту ;-)

Ну ж бо, розступіться! Весна іде, весні - дорогу! :-)

А ось і книжечки, які братимуть участь у весняному книжковому бінго:

Немає коментарів:

Дописати коментар