вівторок, 26 січня 2016 р.

Книжок багато не буває?

На 2016 рік я не ставила собі конкретної мети щодо читання. З мене вистачило особистого читацького виклику року минулого, отже поки що ніяких планів та дедлайнів! Тим більше, що всі ці обмеження мене пригнічують.

Але я, як людина, все ж таки, періодами організована, вирішила передивитися свою бібліотеку на предмет майбутнього читання. Також мене цікавило, скільки у мене лежить придбаних давно, але ще не опанованих книжок. Виявилося, що багато. Тож найближчим часом купувати книжки я не планую, бо це зараз зовсім нерентабельно - у мене банально не має місця, де їх зберігати.

За моїми підрахунками на світлинах 69 книжок. Але це тільки ті паперові книжки. В електронному вигляді у мене вже складений перелік на поточний рік близько з 40 книжок - там і художня проза, і научпоп. Але, повторюю, я не маю мети обов"язково прочитати все це. В цьому році я дала собі волю пливти за власною літературною течією.

Насолоджуйтеся.












Немає коментарів:

Дописати коментар