вівторок, 5 січня 2016 р.

Книжкові наліпки

Багато хто з поціновувачів книжок любить також і канцтовари ;) Всілякі стікери, ручки, скотчі, закладки та інші витвори канцелярського мистецтва стоврюють певний настрій, радують око яскравими фарбами та малюнками. 

Оскільки я також не є виключенням і в моїй колекції дуже багато різних приладів, які роблять моє книжкове та професійне життя яскравішим, я часто шукаю в інтернеті щось новеньке та цікаве у сфері канцелярії. Але часто не можу знайти того, що мені потрібно. Наприклад, тематичні наліпки. Мені хотілося мати стікери з книжками, але нічого, щоб заслуговувало на мою увагу, я не знаходила. Тому вирішила зробити сама. Обрала відповідні картинки, а потім їх можна роздрукувати на звичайному кольоровому принтері на самоклійкому папері (продається у будь-якому магазині канцтоварів). От і все. 

Ось моя невеличка добірка. Є ще й інші відповідної тематики, але з нюансами.

Всім книжок!
 


Немає коментарів:

Дописати коментар