суботу, 21 листопада 2015 р.

Паперове натхнення: мої улюблені блокноти

 

Чи любите ви писати власноруч? Я дуже люблю і роблю це доволі часто. Адже писати дуже корисно з багатьох причин: це і механічна пам`ять, і розвиток мотирики, і багато інших корисних причин. 

Але не тільки фізіологічна необхідність стимулює мене брати до рук кулькову ручку. Є ще естетична складова, яка важить дуже багато для таких "писак", як я ;) І це - блокноти та зошити. Сьогодні різновидів цього паперового дива існує безліч, тому справжні поціновувачі блокнотів скуповують цілі колекції. Я теж люблю гарні блокноти, але купую їх не часто. 

Ось на фото ті блокноти, якими я користуюся зараз. Всі вони різні за розміром, оформленням, типом поліграфії. У кожного з них своє особливе призначення, записи в них також ведуться по-різному. Ці блокноти - мої помічники  у багатьох моїх проектах та повсякденних справах. І кожний блокнот я щиро поважаю та ніжно люблю ;) 


Немає коментарів:

Дописати коментар