вівторок, 2 січня 2018 р.

Читопис 2018: плани та виклики


Я вельми задоволена тим, як минув мій читацький 2017 рік. Цього року хотілося би не зменшувати оберти, але й намагатися спокійно ставитися до того, якщо якісь із завдань не досягну.

Минулого року я брала участь у різних книжкових флешмобах, конкурсах та розіграшах. Іноді мені подобалося, часто я втомлювалася через те, що потрібно виконати взяті на себе зобов'язання, зацікавленість у яких утратилася в процесі просування. Проте загалом я радію досвіду.

2018 буде роком мого персонального книжкового виклику. Моя читацька мета складається з ряду завдань, про які розповім детальніше.

Завдання 1
Самостійно обирати собі читання. 
Тобто я не братиму участь у сторонніх флешмобах, які влаштовуватимуть видавництва чи інтернет-книгарні.За таких умов і претензії у разі чого пред'являтиму лише собі 😜

Завдання 2
Читати протягом року виключно те, що є в моїй бібліотеці ще не прочитане. А це - дві-три сотні книжок. Гадаю, за один рік не впораюся, але традицію започаткую.

Завдання 3
Перечитувати світову класику. Або прочитати те, з чим іще не довелося познайомитися. Відсилання до п. 2 - книжки з моєї власної бібліотеки або в електронному форматі, якщо певного твору не маю в наявності.

Завдання 4
Купити протягом року менше книжок, аніж прочитаю. 

Завдання 5
Продовжити читати бізнесову та психологічну літературу. Бо мені це цікаво.

Завдання 6
Читати більше іншими мовами. Для навчання та вдосконалення. Принаймні 2-3 книжки англійською, хоча би 1 турецькою та 1 словацькою.

Завдання 7
Більше читати сучасної української літератури. Тут поки жодної конкретики, із радістю прийматиму все, що потраплятиме мені до рук.

Завдання 8
Не відвідувати Книжковий Арсенал. Чому саме я не буду цього робити - вже пояснила

Завдання 9
Писати більше відгуків. Читаю я дуже багато, а писати, на жаль, вдається мало. Хочу принаймні врівноважити ситуацію.

Завдання 10
Робити більше гарних книжкових фотографій. Мені це шалено подобається. Сподіваюся, іншим також.








Немає коментарів:

Дописати коментар