пʼятницю, 13 травня 2016 р.

Моя... хм... система зберігання домашньої бібліотеки;)

Як і в будь-якого справжнього книжкового хробака, в мене велика колекція книжок. У моїх гостей ці шалені книжкові стоси викликають різну реакцію: здивування, захват, нерозуміння, іноді навіть неприязнь від того, що у мене все "якось не так розкладено", як треба і забато деталей ;) Мені, звісно ж, байдуже, але мушу визнати - це видовище дійсно трохи незвичне ;) До речі, квартира у мене однокімнатна.

Ось як виглядає "масштаб лиха" загалом:



Це єдиний кут в кімнаті, з якого хоч якось можна охопити всі полиці. У мене трохи більше 1000 книжок. Оскільки місця катастрофічно мало, я періодично "чищу" бібліотеку: віддаю якісь книжки до буккросінгу, щось продаю, щось віддаю знайомим та родичам. Намагаюся підтримувати приблизно однакову кількість примірників, бо, як можна побачити на світлині, книжки розташовані дуже щільно. Дуже.

Отже, пройдемося кожною секцією:


У нижній шафі з дверцятами знаходяться не книжки. там я зберігаю також доволі велику колекцію вінілових платівок ;) Але зараз не про це.
На цих полицях книжки містяться в один вертикальний ряд, та зверху накладено по 2-3 шари горизонтальних.
Я ніжно люблю ці радянські книжкові полиці зі склом. І буду любити, думаю, довіку. Я вважаю їх зручними. Власне, колись вони сворювалися саме для зберігання книжок. Цю пошану я їм віддаю й у наше сучасне століття.


А ось в цій шафі книжечки живут і в нижній тумбі. А вона ж глибока... Скільки туди влазить, ви не уявляєте ;) Я навіть не беруся перераховувати.

У шафі 4 відкриті полиці. Ще дві полиці знаходяться зверху. Це також років 70-80-х, але трохи іншого дизайну: вони дещо менші вздовж та більш глибокі. В них у мене книжки розташовані у 2 вертикальни ряди, зверху них - 2 горизонтальні.
В самій шафі полиці ще глибші - книжки розташовані у 2,5 вертикальні ряди, зверху на них, як видно, також кілька шарів горизонтальних. Особливо на найбільший полиці, нижній, де фігурки стоять.


І остання секція. Вона біля вікна, тому не дуже вдалий кадр, шмат підвіконня вліз ;)
Тут 7 полиць з книжками в 1 вертикальний ряд та напханими зверху горизонтальними ;)

Ось так і живу ;) Як вам все це божевілля?


2 коментарі:

  1. Вітаю Вас! Підкажіть, чи можемо ми з Вами потеревеніти у фб? Залюбки відгукнуся на Вашу пропозицію щодо відгуку. Я авторка роману "Звичайна", це мій дебютний роман, не фентезі)) Навпаки - написано на основі 5 щоденників. Напишіть мені, будь ласка, маю ще одну ідею;-) facebook.com/margarita.solo.3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю, Маргарито! Надіслала у фейсбуку запит на дружбу - від Аліни Горбачової ;) Буду рада спілкуванню!

      Видалити